Wrocławskie targi kosmetyczne 2015

Chociaż branża kosmetyczna nie cieszy się zbyt wielkimi względami wśród rzeszy naukowców, to nie brakuje specjalistów zajmujących się nie tylko produkcją nowych specyfików, ale i ich ulepszaniem. Jednym z miejsc w Polsce, gdzie mogą bez problemu i bez protekcji wielkich korporacji zaprezentować swoje osiągnięcia, są doroczne targi kosmetyczne. W 2015 roku organizowane były one we Wrocławiu i już w ciągu kilku pierwszych dni odniosły ogromny sukces – nie tylko pobity został rekord sprzedaży kosmetyków, ale i zaprezentowano najwięcej osiągnięć polskich firm. Targi to również doskonała okazja dla salonów kosmetycznych, by wypromowały swoje usługi.

 

Szansa dla małych salonów

Główną ideą targów w zakresie promocji usług kosmetycznych, jest rozreklamowanie głównie małych, często rodzinnych salonów, które nierzadko charakteryzują się jakością usług o wiele wyższą od „markowych” salonów. Na wrocławskich targach okazję do zaprezentowania się miał więc praktycznie każdy salon kosmetyczny, który zgłosił chęć udziału w prezentacji; formą promocji były często zabiegi wykonywane „na żywo” na specjalnie przygotowanych stoiskach. Kosmetyczki mogły pokazać swoim klientom – także tym, którzy zdecydowali się skorzystać z ich usług – w jaki sposób pracują, jakie posiadają doświadczenie oraz z jakich sprzętów i akcesoriów korzystają. Już poprzedniej edycje imprezy organizowane w innych miastach pokazały, że taka możliwość promocji działa o wiele skuteczniej niż ulotki reklamowe czy reklama w lokalnej kasie. Klienci o wiele chętniej korzystają bowiem z usług, które mogli podejrzeć samemu na żywo i osobiście przekonać się o doświadczeniu i umiejętności kosmetyczki.

Zagraniczni goście

Częstą atrakcją takich targów są zapraszani zagraniczni goście, specjaliści w swoich dziedzinach, którzy prowadzą na przykład warsztaty i szkolenia z różnych nowych technik przeprowadzania zabiegów. Biorąca w nich udział kosmetyczka z Wrocławia (zbiór gabinetów – Świat Urody) może więc nie tylko podejrzeć doświadczonych ekspertów, ale i wprowadzić ich techniki do swojej oferty, wzbogacając ją na tle konkurencji. Klientom, którzy mają do wyboru usługę wykonywaną standardowo, a usługę nowoczesną, pochodzącą z zachodnich trendów, z pewnością o wiele częściej przyjdzie wybrać opcję drugą jako znacznie skuteczniejszą i bardziej efektywną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>